3 lipca 2014

Powitanie

Cześć!
Jestem Ala. Interesuję się lepieniem biżuterii z modeliny, modą, kosmetyką i testowaniem na sobie wszelkich mazideł :) Ten blog będę prowadziła pod nazwą Just My Lipstick, ponieważ uwielbiam pomadki i szminki we wszystkich możliwych wersjach zapachowych i kolorystycznych.


Posty na blogu będą pojawiać się mniej więcej raz w tygodniu, bo mój portfelik jest prawie pusty, tak więc nie mam kaski na kupowanie częściej produktów do zrecenzowania Wam, a oprócz tego jestem okropnym leniem ;) Będą one dotyczyły testowania kosmetyków i produktów z kosmetyczki codziennego użytku, a także będę w nich testować produkty otrzymane w ramach współpracy z różnymi firmami. Będę testowała produkty pełnowymiarowe, a także próbki. Rzadziej będą pojawiać się posty, które pokażą Wam, jak za niewielką cenę, w szybki i łaty sposób przygotować różne ciekawe kosmetyki typu mydełka, kule musujące do kąpieli, żelowe mydełka itd.

Mam nadzieję, że blog zainteresuje chociażby kilka osóbek :) Pierwszy post z recenzją już za kilka dni ^^.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Dzięki nim wiem, że jesteście <3

Nie wymieniam się obserwacjami. Komentarze spamerskie od razu usuwam. Przyjmuję krytykę - konstruktywną oczywiście :)